Followers

Tuesday, March 31, 2009

WishList HaRi LaHiR

Alamak..aku di tag ngan putri aka Nurr Stlye laks...org lain tag die..die tag kite lak yer..erm..xpe2 it's ok ;P

My besday 14/10/1987*mude lg tau*hehehe
perasan ckit..kikiki

tag Nurr~Senaraikan 10 perkara yang korang nak time birthday korang. Dan setiap perkara yang korang nak tu, sila sertakan bersama gambar sebagai bahan rujukan.

MY FAMILY..MUAHXX
aku nk family aku ade bersama-sama aku time tue...coz aku sgat perlukan dorang..


MIMPI JE AKU
aku nk bf aku ade ngan aku..klu ade la..n kalau die syg kat aku lg..(kecewa n rase xdihargai skg nie)uwawawawawawa ;(


PROTON SAGA
aku nak sebuah kereta..nak bawak my family g jalan..cukup la sekadar yg aku mampu byr tiap bulan...kalau bole....saga ok la ek..


NK HANDPHONE BARU NOKIA 5800
nk hp bru ler..yg ade tue..alamak ai..da nyawa2 katak da gamak nye..rase nk baling kt tepi bantal je..kikiki*My hp sony ericsson Z601i*.


CAMERA DIGITAL DCS T700
i like this model...PINK GITU...lalalalala...


LAPTOP PON NK.. SONY VAIO
SWEET JE TGK...teringin sgat nk lapyop nie tau..best nye klu dpt...klik....


kalau dpt rantai pon ok gak...hehehe..
sape lak nk bg kite rantai tue...erm?????



MY KEK BESDAY

kek wajib ade..but aku bukan suke mkn keke sgat..
tp kena ade..wat syarat....hahaha



lagi 2 xsempat pk la pu3...
kikiki..


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

Daisypath Next Aniversary Ticker