Followers

Friday, May 15, 2009

Sepi Itu iNdah ker?




Sebenarnya sekarang nie bukan mood utk menulis.tapi aku semakin suka bahagian ini yg dulu hanya d pandang sepi..sepi indah? iye kah? betul ker? he~bukan semua sepi itu indah..tp pada ada ketika sepi itu iNdah sekali bile ada Rindu dihati.

...indahnya sepi pada yang mengerti...

Aku ingin menulis lagi
segala hasrat hati
yang membungkam selama ini
mencari kata yang tidak terungkap
kerana kehilangan
sebuah DIARI
yang selama ini ku simpan
diruang hati

tersentuh aku dalam khayalan
menghitung detik waktu
yang masih tersisa
untuk ku hela nafas ini
yang memungkinkan
aku bisa menulis lagi
dengan kerelaan diri
dan hayat ini
sebagai pengganti..

Kini aku MenCari KebahaGiaan Diri ini
Moga Bahagia Terus berada di hati ini..


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

Daisypath Next Aniversary Ticker