Followers

Friday, April 17, 2009

DIA CINTA HATIKU..


Dia...
Bukan yang pertama...
Tapi Aku pasti Dia yang terakhir...

Dia...
Sabar dengan sikapku...
Telan semua kerenahku...

Dia...
Sepenuh hati mencintaiku...
Seluruh jiwa menyayangi ku....

Aku...
Yang pertama untuk Dia...
Juga yang terakhir katanya...

Aku...
Sering menguji Dia...
Sering juga menyakiti hatinya

Aku...
Masih belajar menyayanginya...
Masih memupuk cintaku kepadanya

Kami
Saling belajar mencintai
Saling belajar memahami

Kami
Punya impian sama
Membina mahligai cinta indah
Mencari keredhaan Allah
dalam melayari hubungan yang murni ini

Ini adalah kali pertama Aku mengungkap kisah tentang Dia....
Insan digelar lelaki...
bertahta dihati...

Dia...
HanYa Dia.


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

Daisypath Next Aniversary Ticker